Veelgestelde vragen
Betalen
Kan ik aan de deur betalen?
Ja, u kunt zelfs uitsluitend aan de deur betalen. Dit gebeurt veilig via onze mobiele PIN.
Hoe kan het dat het bedrag op de bon afwijkt van het bedrag in het winkelwagentje?
Waarschijnlijk heeft u één of meerdere weegartikelen besteld. De prijs kan afwijken omdat weegartikelen vaak niet exact overeenkomen met het gewicht dat u hebt gekozen op de website.
Moet ik online betalen?
Nee, u betaalt pas wanneer u de boodschappen in ontvangst neemt. Wanneer u uw boodschappen laat bezorgen betaalt u via PIN aan de deur. Als u uw boodschappen komt afhalen betaalt u aan de kassa in de winkel. In de winkel kunt u kiezen tussen een betaling per PIN of contant betalen.
Afhalen
Wat gebeurt er als ik te laat ben?
We bewaren uw boodschappen tot het einde van de dag.
Hoe kan ik betalen bij het afhalen?
Bij het afhalen van uw boodschappen betaalt u gewoon aan de kassa. Dat kan zowel met PIN als contant.
Bezorgen
Kan ik mijn boodschappen op een ander adres laten bezorgen?
Ja, u kunt een afwijkend bezorgadres opgeven.
Hoe worden mijn boodschappen bezorgd?
Uw boodschappen worden bezorgd door uw lokale buurtsuper op het door u gekozen bezorgmoment. Uw boodschappen worden in een klapkrat bij u afgeleverd.
Wanneer worden mijn boodschappen bezorgd?
Tijdens het bestellen geeft u zelf aan wanneer uw boodschappen bezorgd mogen worden. Dit is op zijn vroegst de volgende dag.
Waar wordt er allemaal bezorgd?
Iedere winkel heeft zijn eigen postcode's waar wordt bezorgd. Klik hier om te zien of er een winkel bij jouw in de buurt bezorgt.
Wat zijn de bezorgkosten?
Over het algemeen worden er geen bezorgkosten in rekening gebracht bij LekkerMakkelijk.nl, maar houd er rekening mee dat dit per regio en per winkel kan verschillen.
* Tabak, statiegeld en kortingscodes zijn uitgesloten als het gaat om gratis bezorging.
Algemeen
Kan ik ook telefonisch mijn bestelling doorgeven?
Dit is niet mogelijk. Mocht u vragen hebben over de bestelling of iets willen toevoegen, kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Hiervoor kunt u bellen naar 0172-630045. Onze medewerker zal u dan telefonisch te woord staan.
Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets niet goed is gegaan bij een bestelling. Neemt u dan gerust contact op met ons. Dit kan door middel van een e-mail te sturen naar info@lekkermakkelijk.nl of u kunt bellen naar 0172-630045. Wij zullen dan voor u een passende oplossing zoeken.
Hoe maak ik een favorietenlijst?
Zorg eerst dat je ingelogd bent op de website. Zodra dit is gebeurd, kunt u de producten die u graag in uw favorietenlijst wilt hebben toevoegen door op het hartje linksboven te klikken. Zodra u alle favoriete producten heeft aangeklikt, kunt u deze lijst een naam geven. Ook kunt u hier nog producten verwijderen. Handig voor een volgende bestelling!
Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op.